Jak si službu objednat
Využití pick-up servisu je velmi jednoduché. Stačí zavolat a sdělit požadavek na opravu. Poté se dohodne termín a místo, kde bude vozidlo vyzvednuto. Vrácení vozidla po provedené opravě se může lišit v závislosti na rozsahu práce. Například u běžných servisních prací, označených jako „rychlý servis“ (například výměna autoskla, výměna oleje a filtrů, pneuservis atd.), které jsou prováděny během jednoho dne, je vozidlo vráceno ještě týž den.
Je důležité, aby klient v dohodnutém čase vyzvednutí vozidla byl k zastižení na telefonu nebo již přítomen u vozidla, které by mělo být připravené k převzetí. Je také nutné, aby ve vozidle bylo dostatečné množství paliva, neobsahovalo osobní nebo jiné nepotřebné, cenné či nebezpečné věci a látky, aby vozidlo bylo technicky způsobilé, mělo platnou STK a nebylo v nepojízdném stavu.
Když technik vozidlo převezme, provádí se společná prohlídka a fotodokumentace. Doplní se do zakázky stav ujetých kilometrů, paliva a případně jiných hodnot. Klient následně obdrží zakázku od technika a vydá klíče od vozidla. Technik je upozorněn na důležité aspekty vozidla, jako je obsluha autoalarmu, imobilizéru atp.
Při vrácení vozidla se opět provede společná prohlídka, především opravených nebo vyměněných dílů, zajistí se fotodokumentace a do předávacího protokolu se zaznamená stav ujetých kilometrů, paliva a případně další údaje.
Jak se platí za opravu a za pick-up servis
Platba za opravu může proběhnout několika způsoby. Při předání vozidla může technik požadovat úhradu v hotovosti nebo prostřednictvím platební karty přes mobilní terminál. Pro registrované klienty v programu Správa Vozového Parku (SVP) a Auto Kredit (AK) probíhá úhrada převážně převodem dle dohodnuté splatnosti. U klientů v programu AK, kteří mají dostatečný finanční bonus, může dojít k jeho čerpání, takže nemusejí platit nic.
Služba pick-upu vozidla je poskytována bez poplatku a je zohledněna v požadované opravě. Nicméně, pokud vozidlo není schopné jet a je nutné zajistit odtah, tato služba bude zpoplatněna.